Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Weltgumi KFT. (továbbiakban: Eladó) és az általa üzemeltetett www.weltgumi.hu webáruházon (a továbbiakban Webáruház) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Eladó és Vásárló a továbbiakban együttesen: Felek). 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az ÁSZF-et és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. 

Vásárló a Webáruház használatával, megrendelés leadásával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat: 

1. Eladó adatai

Weltgumi KFT. (Weltgumi Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

2837 Vértesszőlős Gerecse út 2.

Cégjegyzékszám: Cg 11-09-003876

Bejegyző Bíróság: Tatabányai Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában

Adószám: 11195447-2-11

Csomagküldő nyilvántartási szám: C/003950

Telefonszám: +36/30/5670534 +36/30/3202524

Email cím: info@weltgumi.hu 

(Tárhely szolgáltató)

Név: Different Kft.

Székhely: 9022 Győr Apáca u. 51.

E-mail cím: hello@different.hu

Weboldal: www.different.hu 

2. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Webáruházon található elektronikus áruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen ÁSZF-ben meghatározott Felek között jön létre.

A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. Telefonon vagy emailben leadott megrendeléseket az Eladó nem fogad el és nem teljesít. A Webáruház használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Webáruházon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

A szerződés nyelve magyar.

A Webáruházon keresztül leadott megrendelés nem írásban, hanem ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így a Vásárló és az Eladó közötti elektronikus úton kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat az Eladó nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.

Eladó semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

A Webáruház felületén feltüntetett termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, Eladó mindent megtesz, hogy a Webáruház felületén megjelenő termékképek, színek megfeleljenek a valóságnak, azonban az Eladó által tett erőfeszítések ellenére adott esetben a megjelenített termékek színe - főként színárnyalatban - eltérhet a valóságtól, mivel az nagymértékben függ a Vásárló által használt monitortól, illetve annak beállításától. Kérjük, hogy a megrendelés leadását megelőzően figyelmesen olvassa el a termékleírást vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.

Bizonyos termékeket

-          kizárólag garnitúrában vagy párban értékesít az Eladó, tekintettel a termékek fajtájára, felhasználási formájára. (pl. kifutó alufelni modellből, amit már nem gyárt a gyártó, nem lehetséges 4db-os garnitúrából 1db-t vásárolni.)

-          A teljesen egyedi méretű mintázatú gumikat, kizárólag cégek részére értékesít Eladó, előleg megfizetése ellenében.

Az értékesített termékek körét figyelembe véve fontos, hogy a Vásárló a vásárlás során figyelmesen járjon el. Csak olyan gumiabroncsot, felnit vásároljon, amely valóban gépjárművére való méretű. Ugyanis a felszereléskor minimálisan sérülnek a felnik, súlyok kerülnek rá felragasztásra és a jövőben nem lehet őket új termékként értékesíteni. Gumi esetében pedig lekopnak a szőrök, és a használat látszik elvesztik a fényes fekete színüket. 

3. Megrendelés 

A Webáruházban a regisztráció nem szükséges.

A Webáruházban megtalálható termékek tulajdonságait, jellemzőit, a konkrét árucikk termékadatlapjáról ismerheti meg a Vásárló.

Ha a vásárlás előtt a termékekkel kapcsolatban kérdése merülne fel, az Eladó 1. pontban megjelölt elérhetőségeken keresztül készséggel áll a Vásárló rendelkezésére.

A Vásárló a kiválasztott termékeket a találati listáról, vagy a termékadatlapon található „Kosárba” felirat megnyomásával teheti virtuális kosarába.

Bizonyos termékekből 1 db nem rendelhető (csak párban, szettben), ezért kérjük, hogy figyelmesen járjon el a termék kosárba helyezése, megrendelése során.

A kosár tartalmának módosítására a kosár felületen van lehetőség, a „Kosár” feliratra kattintva jelenik meg a felület. A kosárban már csak a termék törölhető a kosárból, ezért, ha rossz darabszámot adott meg, akkor a kosárból törölni tudja és újra be kell helyezni a kosárba.

A megrendelés folyamata egy felületen történik és a Vásárló nem kerül átnavigálásra más felületre, kivéve, ha bankkártyás fizetést választja a Vásárló. Ez esetben a bank fizetési felületére kerül átirányításra. A kosár felületen a Vásárlónak ki kell választania a fizetési- és szállítási módot, illetve meg kell adnia személyes adatait. Ha minden szükséges adatot megadott a rendelési felületen, kérjük ellenőrizze mindenképp azok helyességét, és ha minden adatot rendben talált, úgy a megrendelés elküldéséhez a Vásárlónak ezen a felületen található jelölőnégyzet kipipálásával el kell fogadnia jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat.

A ”Rendelés leadása” gombra kattintással a Vásárló véglegesen elküldi a megrendelését az Eladó részére. Eladó a megrendelés sikerességéről az ezt követő felületen és emailben is értesíti a Vásárlót. A rendelés feladása tehát a „Rendelés leadása” gombra kattintással történik, ami a Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

Az Eladó a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősséget nem vállal.

Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben az Vásárló adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse. 

3.1. Adatbeviteli hibák javítása

A megadott személyes adatok, a rendelés elküldéséig módosíthatóak, ezt követően a lehető leghamarabb jelezze ha a visszaigazoló emailben rossz adatok szerepelnek.

Ha a Vásárló rendelését már elküldte az Eladó részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell az Eladó felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

3.2. A megrendelések feldolgozása

A megrendeléseket csak is elektronikus úton fogadja Eladó. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8.00-16.30 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. 

3.3. Termékek ára

A Webáruházban megjelenített termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon (bruttóban) van feltüntetve.

A termékek mellett feltüntetett vételár nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! Speciális termékek esetén a teljesítést Eladó, előleg megfizetése mellett vállalja.

A termékek ára – a Vásárló választásától függően - magyar forintban (Ft), kerül feltüntetésre.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz, beleértve a házhoz szállítás díját is, amennyiben házhoz szállítással rendelte meg a terméket.

A Webáruházban megrendelhető termékek árai változtatásának jogát az Eladó fenntartja azzal, hogy a módosítás a Webáruházon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. 

3.4. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Vásárló által elküldött ajánlat rendszerbe történő megérkezését az Eladó késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján – első visszaigazoló email - visszaigazolja a Vásárló részére. Az automatikusan a Vásárló részére küldött visszaigazoló első e-mail nem minősül a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának, így az első automatikus visszaigazolással érvényes szerződés nem jön létre a Vásárló és az Eladó. Az automatikus visszaigazoló emailt a rendszer küldi, jelezve, hogy a megrendelés beérkezett az Eladó rendszerébe.

A megrendelési igény beérkezését követően Eladó megkezdi a megrendelés feldolgozását, majd a megrendelés feldolgozását követően – szintén legkésőbb a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül - egy második emailben (rendelés elfogadó email) – Eladó tájékoztatja a Vásárlót a megrendelés teljesíthetőségéről, mellyel érvényes szerződés jön létre az Eladó és a Vásárló között. E visszaigazoló e-mail a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának minősül az Eladó részéről, amennyiben az adott termék rendelkezésre áll.

A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legfeljebb 48 órán belül nem kapja meg az Eladótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

A felek között online módon megkötött termék adásvételére vonatkozó szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül. Az adásvételi szerződés alapján az Eladó dolog tulajdonjogának átruházására, a Vásárló a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. 

3.5. Fizetési módok

-          Fizetés utánvétellel készpénzben a futárnak: A Vásárló fizethet utánvétellel a házhozszállítás során közvetlenül a futár részére. Az utánvét költsége a beszedendő összeg 0,6%-a de minimum 500 Ft, amely a megrendelési folyamat során kerül hozzáadásra a termék árához, feltéve, hogy a Vásárló az utánvétes fizetést választja (A futárnál történő minden fizetési forma is utánvétes fizetésnek minősül).

-          Fizetés átvétel során az üzletben: A termékek személyes átvétele esetén lehetőség van bankkártyás és készpénzes fizetésre. American Express bankkártyát Eladó nem tud elfogadni.  Személyes átvétel esetén sem a készpénzes, se a bankkártyás fizetésnek további költsége nincsen.

-          Banki átutalás: A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti a Vásárló. Az Eladó emailben elküldi a Vásárló részére az utaláshoz szükséges adatokat. A termékek kiszállítási folyamata az elutalt összeg Eladó részére történő beérkezése után indul el. Amennyiben előre utalásos fizetési módot választja, akkor a rendeléskor megadott email címre küldi az Eladó a PDF formátumban a dokumentumot a a szükséges adatokkal. 

3.6. Szállítás

A leadott rendelések kiszállítása a  futárszolgálattal történik.

A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Amennyiben a Vásárló ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.

A csomagok elindításakor ügyfeleink email értesítést kapnak a megadott címen.

Az áru átvételekor a vevő elismervénnyel vagy a fuvarokmány aláírásával igazolja a hiánytalan, és sérülésmentes teljesítést.

Amennyiben a Vásárló a futárszolgálat által megjelölt időpontban nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Vásárlónak lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására, illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.

A küldemény átvevője köteles a csomagot a futár jelenlétében megvizsgálni. A külső csomagoláson észlelt felismerhető károk esetén azt felbontani. A szállítási sérülést csak abban az esetben tudja Eladó elfogadni, amennyiben a felismerhető hiányosságokról, egyéb károkról a futárral közösen jegyzőkönyv készül. 

3.6.1. A kiszállítás díja

Legalább 3 db termék rendelése esetén a házhoz szállítás költsége: bruttó 1.750 Ft/db

Legalább 2 db termék rendelése esetén a házhoz szállítás költsége: bruttó 1.990 Ft/db

1 db termék rendelése esetén a házhoz szállítás költsége: bruttó 2.490 Ft

Eladó fentartja magának a jogot, hogy egyedi méretű, és súlyosabb termékekre egyedi díjazást alkalmaz, amit előre egyeztet. 

Külföldre történő szállítás

A szállítási költségek kizárólag Magyarország területén történő kiszállítás esetén érvényesek. Eladó vállalja a megrendelések kiszállítását külföldre is, azonban annak ára függ a szállítási országtól. Külföldre történő szállítás esetén Eladó a Vásárló részére emailben megküldi a szállítás költségét, melynek ismeretében a Vásárló minden hátrányos következmény nélkül elállhat a megrendelésétől. Külföldi szállítást az Eladó kizárólag a vételár előre fizetése mellett vállalja. 

3.6.2. Kiszállítás ideje

A megrendelés kiszállításának határideje legfeljebb 1-15 munkanap.

Eladó – Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

Az Eladó késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az Eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a Vásárló jogosult a szerződéstől elállni.

A Vásárló póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha

a)      az Eladó a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

b)      a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni. 

3.7. Személyes átvétel

A megrendelések személyes átvételére az Eladó az 1. pontban megjelölt üzletben biztosít lehetőséget. A személyes átvételt választó Vásárlók a raktáron lévő termékeinket nyitvatartási időben tudják átvenni, a rendelésre beérkező termékek átvételéről telefonon értesítést adunk. 

3.8. Számla

Eladó a megrendelésről áfás számlát állít ki, melyet személyes átvételkor átad a termékkel egy időben, házhoz szállítás esetén az egyik termékre ragasztott dokumentumzacskóban helyez el.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát (a számla egyben jótállási jegy is) a csomag tartalmazza. 

4. Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”). 

Tehát az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Vásárlókat illeti meg, a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el gazdasági tevékenységével összefüggő célok érdekében az elállási jog nem illeti meg.  

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a)      terméknek,

b)      több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

c)      több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

d)      ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével az Eladó részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja az Elállási nyilatkozat - mintát, amely elérhető az ÁSZF végén letölthető formátumban. Fontos, hogy ha nem használja az elállási nyilatkozat – mintát a Fogyasztó, úgy az elállásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozatot tegyen. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát az Eladó részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 4. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben az Eladó e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi az Eladónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe Eladó a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Eladó 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék Eladó címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve, ha az Eladó vállalta e költségek viselését. Eladó azonban nem vállalja a visszaszállítás megszervezését, lebonyolítását, továbbá nem vállalja át a Fogyasztótól a termék visszajuttatás költségét sem.  Az Eladónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Kérjük, hogy amennyiben lehetősége van rá, a terméket az eredeti csomagolásában, dobozában küldje vissza részünkre, tekintettel arra, hogy a termékeink nagy többsége (felni, gumiabroncs) nagyon nehezek és sérülékenyek is szállítás közben, azonban az eredeti doboza, csomagolása megóvhatja a szállítás közbeni sérülésektől. Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Eladó visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget, ideértve a termék árán felül a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Eladó a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz az Eladó, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Az Eladó tehát követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog, mint például

-      olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak,

például előre összeszerelt kerék. 

5. Szavatosság  

5.1. Kellékszavatosság

Vásárló az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Használt termékek esetén alapesetben az általános szabályoktól eltérően alakulnak a szavatossági jogok. A használt termékek esetében is beszélhetünk hibás teljesítésről, azonban figyelembe kell venni azokat a körülményeket, amelyek alapján a Vásárló bizonyos hibák előfordulására számíthatott. Az avulás folytán ugyanis egyes hibák jelentkezései egyre gyakoribbakká válnak, amelyek következtében azt, hogy egy használt termék ugyanolyan minőséggel rendelkezhet, mint egy újonnan vásárolt, nem lehet feltételezni. Ennek alapján a Vásárló csak az olyan hiányosságok tekintetében érvényesítheti a szavatossági jogait, amelyek a használtságból eredő hibákon felüliek, és azoktól függetlenül keletkeztek. Ha a használt termék hibás és erről a fogyasztónak minősülő Vásárló a vásárláskor tájékoztatást kapott, az ismert hiba vonatkozásában az Eladónak nem áll fenn felelőssége.

Nem használt termékek esetén fogyasztói szerződés esetében a fogyasztónak minősülő Vásárló tehát a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét. Használt termékek esetében azonban ennél rövidebb elévülési határidő is kiköthető. Eladó mindezekre tekintettel, az általa értékesített termékei esetében minden esetben 1 éves szavatosságot vállal, melynek értelmében a Vásárló 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét.

A Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni az Eladóval.

Vásárló közvetlenül az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket az Eladótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben az Eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben az Eladó bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha a Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek. 

5.2. Termékszavatosság 

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló – választása szerint – az 5.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

A Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A Vásárló termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Eladó) szemben gyakorolhatja.

A gyártó, forgalmazó (Eladó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

-        a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

-        a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

-        a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Szavatossági igényeit a Vásárló az 1. pontban megjelölt elérhetőségeken keresztül jelentheti be, érvényesítheti. 

6. Jótállás (garancia)

Hibás teljesítés esetén az Eladó jótállásra köteles az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően.

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Vásárlónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. (pl. 10.000 Ft eladási ár feletti gumiabroncs, felni).

Az Eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A jótállási jogokat kizárólag a fogyasztónak minősülő Vásárló érvényesíthet.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Vásárló részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

-        szakszerűtlen üzembe helyezés, szabványok és a gyártó által adott előírások figyelmen kívül hagyása (kivéve, ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)

-        rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,

-        helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás, balesetből eredő sérülés, versenyzés, sebességi vagy egyéb kísérleti használat közben bekövetkező sérülések.

-        elemi kár, természeti csapás okozta.

Tekintettel arra, hogy a Webáruházban használt termékek forgalmazására is sor kerül, így a Vásárló jótállási igényt a használt termékekre vonatkozóan nem érvényesíthet. Ez esetben az 5.1. pontban meghatározott, a használt termékekre vonatkozó szavatossági igényt érvényesíthet.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Vásárló:

-          elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Eladónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Vásárlónak okozott érdeksérelmet.

-          ha az Eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Vásárlónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Vásárló – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát az Eladó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha a Vásárló a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, az Eladó nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve kell elvégezni. Az Eladó törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Vásárló a terméket nem tudja rendeltetés szerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik.

A Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül a Vásárlót a jótállásból fakadó jogok az 5.1 és az 5.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A jótállás tehát nem érinti a Vásárló jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, a Vásárló békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, a 7.3. pontban feltüntettettek alapján.

A Vásárló jótállási igényeit az 1. pontban meghatározott elérhetőségeken keresztül jelentheti be az Eladó felé. 

7. Panaszkezelés 

A Vásárló a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1. pontban megjelölt elérhetőségeken keresztül terjesztheti elő.

Az Eladó a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor az Eladó a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz - vesz fel.

Az Eladó a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni köteles, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

Az Eladó a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben az Eladó az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt az Eladó egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Az Eladó a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja.

A panasz elutasítása esetén Eladó az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

Amennyiben az Eladó és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Vásárló számára:

 7.1. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

Tájékoztatjuk, hogy az egyes központi hivatalok és költségvetési szervi formában működő minisztériumi háttérintézmények felülvizsgálatával összefüggő jogutódlásáról, valamint egyes közfeladatok átvételéről szóló 378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnt.

Ha a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

Emiatt a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.

Területileg Illetékes Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi felügyelősége:

TATABÁNYAI JÁRÁS

Cím: 2800 Tatabánya, Bárdos László utca 2.

Telefonszám: +36 34 795 659

Fax: +36 34 795 655

E-mail:  hivatal.tatabanya@komarom.gov.hu

 

7.2. Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU 

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.

A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel.

Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület dönti el ingyenesen és gyorsan.

Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében, ki kell töltenie egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldeni a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat. 

7.3. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Ha az Eladó a Vásárló panaszát elutasítja, úgy a Vásárló jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni. A békéltető testületi eljárása megindításának feltétele, hogy a Vásárló az Eladóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.  A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását az Eladó és a Vásárló között.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani.

Eladó székhelye szerint illetékes Testület a Komárom-Esztergom megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefon: 06-34-513-010

Fax: 06-34-316-259

Email: bekeltetes@kemkik.hu

web: www.kemkik.hu

http://kem-bekeltetes.webnode.hu

Békéltető Testületek elérhetősége:  https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában - a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével - fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Az Eladót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. 

7.4. Bírósági eljárás kezdeményezése

A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény szerint. Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:

A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát, amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik. 

8. Viszonteladói regisztráció

Amennyiben egy viszonteladó regisztrálni szeretne az oldalra, úgy azt írásban kérelmezni kell az Eladótól. Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a viszonteladói regisztrációt elutasítsa. Ha az Eladó a regisztrációs kérelemnek helyt ad, úgy a viszonteladó rendelkezésére bocsátja a belépéshez szükséges adatokat. A felhasználónévhez tartozó jelszót a viszonteladó bármikor megtudj a változtatni. 

9. Gumiszerviz bejelentkezés

A Webshop felületén arra is lehetősége van a Vásárlónak, hogy gépjárművét bejelentse gumiszervizbe. A Vásárlónak nem kell mást tenni, mint hogy a „Gumiszerviz bejelentkezés” felületen kiválasztja a számára megfelelő időpontot, Eladó számára megadja a telefonszámát és email címét, a gépjármű rendszámát, illetve választ a rendelkezésre álló lehetőségek közül, hogy milyen szerelési munkát szeretne, majd pedig a „Foglalás” gombra kattint. Eladó emailben elküldi a foglalási adatokat.

Kérjük, hogy amennyiben teheti a foglalást megelőző 24 órán belül mondja le foglalását, ha a lefoglalt időpontban mégsem tudja szolgáltatásunkat igénybe venni. 

10. Felelősség

A Vásárló a Webáruházat kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Eladó nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Eladó kizár minden felelősséget a Webáruház használói által tanúsított magatartásért. Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a Webáruház használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Eladó ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A Vásárló által a Webáruház használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat az Eladó jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében az Eladó jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Eladó nem vállal felelősséget.

Az Internet globális jellege miatt a Vásárló elfogadja, hogy a Webáruház használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve köteles eljárni. Amennyiben a Webáruház használatával összefüggő bármely tevékenység a Vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag a Vásárlót terheli a felelősség.

Amennyiben a Vásárló a Webáruház felületén kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni az Eladónak. Ha az Eladó jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására 

11. Szerzői jogok

A Webáruház szerzői jogvédelem alatt áll. Eladó a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Webáruház felületén, valamint a Webáruházon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát, képet és egyéb anyagokat, a Webáruház felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Webáruház tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy az Eladó előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően, a Webáruház használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Vásárlónak a Webáruház felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Webáruház rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások az Eladó előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

Az Eladó fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a www.weltgumi.hu az ehhez tartozó aldomainekre, az Eladó által foglalt minden más domain névre, annak aloldalaira, valamint az internetes reklámfelületeire.

Tilos minden olyan tevékenység, amely az Eladó adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre az Eladó külön engedélyt ad.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos az Eladó által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével az Eladó adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni. 

12. Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

Eladó jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárló Webáruház felületén történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Webáruház első használata alkalmával válnak hatályossá a Vásárlóval szemben – kivéve, ha a Vásárló a módosítások ellen tiltakozik -, azokat a módosítás hatályba lépését követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni. A Vásárló amennyiben nem fogadja el az ÁSZF rendelkezéseit vagy annak bármely módosítását, úgy nem jogosult a Webáruház használatára, megrendelés leadására.

 

Jelen ÁSZF hatályos: 2023. 01. 01-től

 

Elállási nyilatkozat minta letölthető:

https://weltgumi.hu/data/files/elallasi_nyilatkozat.pdf

 

ÁSZF nyomtatható verzió: 

https://weltgumi.hu/data/files/aszf.pdf